Lähetys

Lähetys

Toimitusalueet

Toimitus on saatavilla Puolan alueella.


Toimituskulut (sisältävät laillisen arvonlisäveron)

Toimitus on saatavilla seuraaviin maihin:

  • Puola: 4,95 € kiinteä maksu tilaukselta

Ladattavien tuotteiden toimitus

Ladattavien tuotteiden toimitukseen sovelletaan seuraavia sääntöjä:

  • Ladattavista tuotteista (digitaaliset sisällöt, joita ei toimiteta fyysisellä tallenteella) ei peritä toimituskuluja.

  • Toimitus tapahtuu sähköpostitse lähetettynä tiedostona 24 tunnin kuluessa sopimuksen tekemisestä (ennakkomaksun tapauksessa maksun kirjautumisen jälkeen).

  • Ladattavat tuotteet voidaan ladata sähköpostitse lähetetyn linkin kautta.


Toimitusajat

  • Ellei tarjouksessa ole ilmoitettu muuta aikaa, tavaran toimitus tapahtuu 2–14 arkipäivän kuluessa sopimuksen tekemisestä (ennakkomaksun tapauksessa maksun kirjautumisen jälkeen).

  • Verkkosivustolla ilmoitetut toimitusajat ovat suuntaa-antavia eivätkä muodosta takuuta.

  • Toimituksia ei suoriteta sunnuntaisin ja pyhäpäivinä.

  • Jos tilaat tuotteita, joilla on eri toimitusajat, lähetys tapahtuu yhdessä lähetyksessä, ellei toisin sovita. Toimitusaika määräytyy tällöin pisimmän toimitusajan omaavan tuotteen mukaan

Toimitus

  • Tavaroiden kuljetus on meidän vaikutusvaltamme ulkopuolella, joten emme voi taata suoraa kotiinkuljetusta

  • Joissakin tapauksissa kuriiriyritys voi päättää tehdä lähetyksen noudettavaksi toimipisteestä.

  • Paketin koon vuoksi toimitus pakettiautomaatteihin ei aina ole mahdollista. Suosittelemme siksi yksityisosoitteen antamista.

Virheellinen toimitusosoite

  • Ennen tilauksen tekemistä tulee varmistaa, että toimitusosoite on oikea ja täydellinen. Osoitteen muuttaminen tilauksen jälkeen on mahdollista vain poikkeustapauksissa.
  • HEY DEAR ei ole vastuussa viivästyksistä, lisäkustannuksista tai muista ongelmista, jotka johtuvat virheellisistä osoitetiedoista.

    Jos lähetys palautetaan meille virheellisen tai toimittamattoman osoitteen vuoksi, sovelletaan seuraavia sääntöjä:
  • Uudelleenlähetyskustannukset maksaa ostaja.

  • Ostohinnan palautus tässä tapauksessa ei ole mahdollista

Sujuvan toimituksen varmistamiseksi suosittelemme antamaan oikean puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä, jotta kuriiriyritys voi tarvittaessa ottaa yhteyttä.


Tulli- ja tuontisäännökset

  • Noudatamme toimitusmaan voimassa olevia tulli- ja tuontisäädöksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Tilauksen tekemisen jälkeen ei synny lisäkustannuksia tulleista, veroista tai kuriiriyrityksen perimistä maksuista.

  • Jos sinua pyydetään tekemään tällaisia maksuja, tarkista pyyntö huolellisesti. Nämä pyynnöt eivät missään tapauksessa tule meiltä.

    Paketin katoaminen

    Vaikka pakettien katoaminen on harvinaista, sitä ei voida täysin sulkea pois.

    Tilaus katsotaan kadonneeksi, jos jokin seuraavista tilanteista toteutuu:
    1. Lähetyksen tila näyttää "toimitettu", mutta tilaus ei ole saapunut asiakkaalle. Tällöin on täytettävä laillisesti sitova katoamisilmoitus. Tarkistuksen jälkeen lähetys voidaan lähettää uudelleen. Rahojen palautus ei ole mahdollista – ainoastaan uudelleenlähetys.

    2. Kuljetusyrityksen lähetyksen tila ei päivity pitkään aikaan. Tällöin tilaus lähetetään uudelleen HEY DEAR:n kustannuksella.

    Jos epäilet paketin katoamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 14 kalenteripäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Tämän ajan jälkeen vaihto tai palautus ei ole mahdollista.

    Hyväksytyt maksutavat

    • Luottokortti
    • PayPal
    • PayPal Express
    • Välitön tilisiirto (Klarna-palvelun kautta)
    • Laskulla ostaminen (Klarna-palvelun kautta)
    • Ostaminen osamaksulla (Klarna-palvelun kautta)
    • Suoraveloitus (Klarna-palvelun kautta)
    • Luottokortti (Klarna-palvelun kautta)

    Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä – yhteystietomme löydät Yhteystiedot-välilehdeltä.