Lähetys
Lähetys
Toimitusalueet
Toimitus on saatavilla Puolan alueella.
Toimituskulut (sisältävät laillisen arvonlisäveron)
Toimitus on saatavilla seuraaviin maihin:
- Puola: 4,95 € kiinteä maksu tilaukselta
Ladattavien tuotteiden toimitus
Ladattavien tuotteiden toimitukseen sovelletaan seuraavia sääntöjä:
-
Ladattavista tuotteista (digitaaliset sisällöt, joita ei toimiteta fyysisellä tallenteella) ei peritä toimituskuluja.
-
Toimitus tapahtuu sähköpostitse lähetettynä tiedostona 24 tunnin kuluessa sopimuksen tekemisestä (ennakkomaksun tapauksessa maksun kirjautumisen jälkeen).
-
Ladattavat tuotteet voidaan ladata sähköpostitse lähetetyn linkin kautta.
Toimitusajat
-
Ellei tarjouksessa ole ilmoitettu muuta aikaa, tavaran toimitus tapahtuu 2–14 arkipäivän kuluessa sopimuksen tekemisestä (ennakkomaksun tapauksessa maksun kirjautumisen jälkeen).
- Verkkosivustolla ilmoitetut toimitusajat ovat suuntaa-antavia eivätkä muodosta takuuta.
- Toimituksia ei suoriteta sunnuntaisin ja pyhäpäivinä.
- Jos tilaat tuotteita, joilla on eri toimitusajat, lähetys tapahtuu yhdessä lähetyksessä, ellei toisin sovita. Toimitusaika määräytyy tällöin pisimmän toimitusajan omaavan tuotteen mukaan
Toimitus
- Tavaroiden kuljetus on meidän vaikutusvaltamme ulkopuolella, joten emme voi taata suoraa kotiinkuljetusta
- Joissakin tapauksissa kuriiriyritys voi päättää tehdä lähetyksen noudettavaksi toimipisteestä.
- Paketin koon vuoksi toimitus pakettiautomaatteihin ei aina ole mahdollista. Suosittelemme siksi yksityisosoitteen antamista.
Virheellinen toimitusosoite
- Ennen tilauksen tekemistä tulee varmistaa, että toimitusosoite on oikea ja täydellinen. Osoitteen muuttaminen tilauksen jälkeen on mahdollista vain poikkeustapauksissa.
- HEY DEAR ei ole vastuussa viivästyksistä, lisäkustannuksista tai muista ongelmista, jotka johtuvat virheellisistä osoitetiedoista.
Jos lähetys palautetaan meille virheellisen tai toimittamattoman osoitteen vuoksi, sovelletaan seuraavia sääntöjä:
- Uudelleenlähetyskustannukset maksaa ostaja.
- Ostohinnan palautus tässä tapauksessa ei ole mahdollista
Sujuvan toimituksen varmistamiseksi suosittelemme antamaan oikean puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä, jotta kuriiriyritys voi tarvittaessa ottaa yhteyttä.
Tulli- ja tuontisäännökset
-
Noudatamme toimitusmaan voimassa olevia tulli- ja tuontisäädöksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Tilauksen tekemisen jälkeen ei synny lisäkustannuksia tulleista, veroista tai kuriiriyrityksen perimistä maksuista.
- Jos sinua pyydetään tekemään tällaisia maksuja, tarkista pyyntö huolellisesti. Nämä pyynnöt eivät missään tapauksessa tule meiltä.
Paketin katoaminen
- Lähetyksen tila näyttää "toimitettu", mutta tilaus ei ole saapunut asiakkaalle. Tällöin on täytettävä laillisesti sitova katoamisilmoitus. Tarkistuksen jälkeen lähetys voidaan lähettää uudelleen. Rahojen palautus ei ole mahdollista – ainoastaan uudelleenlähetys.
- Kuljetusyrityksen lähetyksen tila ei päivity pitkään aikaan. Tällöin tilaus lähetetään uudelleen HEY DEAR:n kustannuksella.
Jos epäilet paketin katoamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 14 kalenteripäivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Tämän ajan jälkeen vaihto tai palautus ei ole mahdollista.
Hyväksytyt maksutavat
- Luottokortti
- PayPal
- PayPal Express
- Välitön tilisiirto (Klarna-palvelun kautta)
- Laskulla ostaminen (Klarna-palvelun kautta)
- Ostaminen osamaksulla (Klarna-palvelun kautta)
- Suoraveloitus (Klarna-palvelun kautta)
- Luottokortti (Klarna-palvelun kautta)
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä – yhteystietomme löydät Yhteystiedot-välilehdeltä.