TILAAUKSET
Kuinka tilaan HEY DEARilta?
Tuotteen tilaamiseksi noudata näitä ohjeita:
1. Mene osoitteeseen www.heydear.fi.
2. Valitse tuotteesi.
3. Personoi se toiveidesi mukaan.
4. Tarkista esikatselu ja lisää tuote ostoskoriisi.
5. Klikkaa "Siirry turvallisesti kassalle nyt".
6. Syötä toimitusosoitteesi ja suorita maksutapahtuma loppuun. Saat tämän jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostitse.
Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?
Voit maksaa kassalla valinnaisesti PayPalilla, Apple Paylla, VISAlla, Mastercardilla, Maestrolla, American Expressillä.
Tilauksen turvallisen käsittelyn varmistamiseksi kaikki tietosi lähetetään SSL-salattuna.
Miksi en voi tehdä tilausta?
Jos et pysty tekemään tilaustasi loppuun, noudata näitä ohjeita:
1. Lataa sivu uudelleen tai yritä tehdä tilauksesi toisella selaimella.
2. Tarkista, että olet täyttänyt kaikki tarvittavat kentät oikein.
Jos se ei vieläkään toimi, ota rohkeasti yhteyttä tukeemme osoitteessa hey@heydear.de. Autamme sinua mielellämme eteenpäin!
Laitetaanko lasku pakettiin?
Ei, emme laita laskua paketteihimme. Voit siis lähettää konfiguroidun tuotteesi suoraan henkilölle, joka sen vastaanottaa. 🎁
TOIMITUS
Minne lähetätte?
Toimitamme Suomeen.
Paljonko minulle maksaa toimitus?
Toimituskulut ovat kiinteät 6,95€ per tilaus.
Kuinka kauan toimitus kestää?
Yleensä suunnittelu, painatus ja lähetys kestävät 5-8 arkipäivää. Ennen kuin lisäät tuotteesi ostoskoriin, näet arvioidun toimitusajan "Lisää ostoskoriin" -painikkeen alapuolella.
Milloin tarkalleen pakettini saapuu?
Napin "Lisää ostoskoriin" alla näet arvioidun toimitusajan.
Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun pakettisi lähetetään. Seurannan avulla voit seurata pakettiasi.
MUUTOKSET & PALAUTUKSET
Voinko tehdä vielä muutoksia, kun olen tehnyt tilaukseni?
Tilauksen jälkeen tehtävät muutokset eivät valitettavasti ole enää mahdollisia. Tilauksesi käsitellään välittömästi ja siirretään automaattisesti tuotantoomme. Vain näin voimme taata sinulle nopean toimituksen.
Ole siis 100% varma valinnastasi ja tarkista tuotteesi vielä huolellisesti esikatselussa.
Voinko palauttaa tuotteen?
Personoidut tuotteet ovat lain mukaan palautusoikeuden ulkopuolella. Jos tuotteesi saapuu vahingoittuneena tai siinä on valmistusvirhe, korvaamme tuotteen tietenkin ilmaiseksi.
Tuotteeni toimitettiin vahingoittuneena tai heikkolaatuisena. Mitä minun pitäisi tehdä?
Tällaista ei saisi tapahtua! Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hey@heydear.de ja lähetä meille kuva vahingoittuneesta tuotteestasi. Tutkimme asiasi välittömästi ja otamme sinuun yhteyttä. 😊
ARVOSTELUN KIRJOITTAMINEN
Kuinka kirjoitan arvostelun sivustollanne?
Mene ostamasi tuotteen tuotetiedotesivulle. Selaa alas ja klikkaa "Kirjoita arvostelu".
Jos lataat arvostelusi lisäksi kuvan, saat 20 % alennuksen seuraavasta tilauksestasi!
Kuinka kirjoitan arvostelun Trustpilotissa?
Jätäksesi meille arvostelu trustpilotissa, klikkaa TÄSTÄ.