Toimitus

Toimitus

Toimitusalueet
Toimitus tapahtuu Sveitsiin.


Tulli- ja tuontisäännökset

  • Noudatamme parhaamme mukaan Sveitsin voimassa olevia tuontisäädöksiä. 
  • Toimituksen yhteydessä voi aiheutua lisäkustannuksia tuontitullien ja verojen muodossa, jos tilauksesi arvo ylittää 60 CHF. Jos arvo on tätä pienempi, tilauksesi toimitetaan sinulle ilman lisäkustannuksia.

Toimituskulut (sis. lakisääteinen arvonlisävero)

Toimitus seuraaviin maihin

  • Sveitsi: 6,95 CHF kiinteä maksu per tilaus

Lataustuotteiden toimitus

Lataustuotteiden toimitukseen sovelletaan seuraavia ehtoja

  • Lataustuotteista (digitaaliset sisällöt, joita ei toimiteta fyysisellä tallennusvälineellä) ei peritä toimituskuluja.

  • Toimitus tapahtuu tiedostona sähköpostitse 24 tunnin kuluessa sopimuksen tekemisestä (ennakkomaksussa maksun vastaanoton jälkeen).

  • Lataustuotteet voidaan ladata sähköpostitse lähetetyn linkin kautta.

Toimitusajat

  • Ellei tarjouksessa ole toisin mainittu, tavara toimitetaan 2 - 14 arkipäivän kuluessa sopimuksen tekemisestä (ennakkomaksussa maksun vastaanoton jälkeen).

  • Verkkosivuston toimitusajat ovat ohjeellisia, mutta eivät takuu.

  • Sunnuntaipäivät ja pyhäpäivät ovat toimitusten ulkopuolella.

  • Jos tilaat tuotteita, joilla on eri toimitusajat, ne lähetetään yhdessä lähetyksessä, ellei toisin ole sovittu. Toimitusaika määräytyy tällöin pisimmän toimitusajan mukaan.

Toimitus

  • Tavaran kuljetus ei ole meidän vaikutuspiirissämme, joten suoraa kotiinkuljetusta ei voida taata

  • Tietyissä tilanteissa kuljetusyritys voi päättää tehdä lähetyksen noutoon myymälään.

  • Paketin koon vuoksi pakettiautomaatteihin toimitus ei aina ole mahdollista. Suosittelemme siksi yksityisosoitteen antamista.

Virheellinen toimitusosoite

  • Tilauksen tekemisen yhteydessä on annettava oikea ja täydellinen toimitusosoite. Osoitteen jälkikäteinen muuttaminen tilauksen jälkeen on mahdollista vain harvoissa tapauksissa.
  • HEY DEAR ei ota vastuuta viivästyksistä, lisäkustannuksista tai muista ongelmista, jotka johtuvat virheellisistä toimitustiedoista.

    Jos lähetys palautetaan meille perille toimittamattoman tai virheellisen osoitteen vuoksi, pätee seuraava:
  • Uudelleenlähetyksen kustannukset maksaa ostaja.

  • Ostohinnan hyvitys ei ole tässä tapauksessa mahdollinen.

Sujuvan toimituksen varmistamiseksi suosittelemme antamaan tilauksen yhteydessä voimassa olevan puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen, jotta kuljetuspalvelu voi tarvittaessa ottaa yhteyttä.


    Paketin katoaminen

    Vaikka pakettien katoaminen on harvinaista, sitä ei voida täysin sulkea pois.

    Tilaus katsotaan kadonneeksi, jos jokin seuraavista tapauksista toteutuu:
    1. Lähetyksen tila näyttää "toimitettu", mutta tilaus ei ole saapunut asiakkaalle. Tässä tapauksessa on täytettävä oikeudellisesti sitova katoamisilmoitus. Tarkastuksen jälkeen voidaan tehdä uudelleenlähetys. Hyvitystä ei tässä tapauksessa myönnetä, ainoastaan lähetyksen uudelleenlähetys.

    2. Toimitustilanne kuljetuspalvelussa ei päivity pitkään aikaan. Tässä tapauksessa tilaus lähetetään uudelleen HEY DEARin kustannuksella.

    Jos epäilet paketin katoamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 14 kalenteripäivän kuluessa tilauspäivästä. Tämän määräajan jälkeen korvaus- tai hyvitysoikeutta ei enää ole.

    Hyväksytyt maksutavat

    • Luottokortti
    • PayPal
    • PayPal Express
    • Välitön tilisiirto (Klarna kautta)
    • Laskuosto (Klarna kautta)
    • Osamaksu (Klarna kautta)
    • Suoraveloitus (Klarna kautta)
    • Luottokortti (Klarna kautta)

    Jos sinulla on kysyttävää, löydät yhteystietomme välilehdeltä Yhteystiedot.