Lähetys
Lähetys
Toimitusalueet
Toimitus on saatavilla Espanjassa.
Toimituskulut (sis. laillisen ALV:n)
Toimitus on saatavilla seuraaviin maihin:
- España: 4,95 € kiinteä toimitusmaksu per tilaus
Ladattavien tuotteiden toimitus
Seuraavat määräykset koskevat ladattavien tuotteiden toimitusta
- Ladattaviin tuotteisiin (digitaalinen sisältö, jota ei toimiteta fyysisellä tallenteella) ei sovelleta toimituskuluja.
- Toimitus tapahtuu sähköpostitse tiedostona 24 tunnin kuluessa tilauksen vahvistamisesta (ennakkomaksun tapauksessa maksun vastaanoton jälkeen).
- Ladattavat tuotteet voi ladata sähköpostitse lähetetyn linkin kautta.
Toimitusajat
- Ellei tarjouksessa toisin mainita, tuotteiden toimitus tapahtuu 2–14 arkipäivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta (ennakkomaksun tapauksessa maksun vastaanoton jälkeen).
- Verkkosivulla ilmoitetut toimitusajat ovat suuntaa-antavia eivätkä takaa toimitusta.
- Toimituksia ei tehdä sunnuntaisin eikä pyhäpäivinä.
- Jos tilauksessasi on eri toimitusaikaisia tuotteita, ne lähetetään yhdessä paketissa, ellei toisin sovita. Tällöin toimitusaika määräytyy pisimmän toimitusajan mukaan.
Toimitus
- Tuotteiden kuljetus ei ole meidän hallinnassamme, joten emme aina voi taata suoraa kotiinkuljetusta.
- Joissakin tapauksissa kuriiriyritys voi päättää jättää paketin noudettavaksi toimistolle.
- Joidenkin pakettien koon vuoksi automaattisiin pakettiautomaatteihin toimitus ei aina ole mahdollista. Suosittelemme ilmoittamaan yksityisen osoitteen.
Virheellinen toimitusosoite
- Varmistathan, että toimitusosoite on oikea ja täydellinen ennen tilauksen vahvistamista. Osoitteen muutokset ostoksen jälkeen ovat mahdollisia vain poikkeustapauksissa.
- HEY DEAR ei ole vastuussa viivästyksistä, lisäkustannuksista tai muista ongelmista, jotka johtuvat virheellisistä toimitustiedoista.
Jos paketti palautetaan meille väärän tai toimituksen estävän osoitteen vuoksi, sovelletaan seuraavia ehtoja:
- Uuden lähetyksen kustannukset ovat ostajan vastuulla.
- Tässä tapauksessa ostosumman palautus ei ole mahdollista.
Sujuvan toimituksen varmistamiseksi suosittelemme antamaan voimassa olevan puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen ostoprosessin aikana, jotta kuriiriyritys voi tarvittaessa ottaa yhteyttä.
Tulli- ja tuontisäännöt
-
Noudatamme mahdollisuuksien mukaan toimitusmaan tuontisääntöjä. Tilauksen jälkeen ei synny lisäkustannuksia tulleista, veroista tai muista kuljetusmaksuista.
- Jos saat maksupyynnön, tarkista sen aitous huolellisesti. Näitä pyyntöjä ei missään tapauksessa lähetä meiltä.
Paketin katoaminen
Vaikka pakettien katoaminen on harvinaista, sitä ei voi täysin sulkea pois.
Tilaus katsotaan kadonneeksi, jos tapahtuu jokin seuraavista:
- Toimituksen tila näyttää "toimitettu", mutta tilaus ei ole saapunut asiakkaalle. Tässä tapauksessa on täytettävä laillisesti pätevä katoamisilmoitus. Tarkistuksen jälkeen uusi lähetys suoritetaan. Hyvitys ei ole mahdollinen, vain uudelleenlähetys.
- Toimituksen tila ei päivity pitkään aikaan. Tässä tapauksessa tilaus lähetetään uudelleen asiakkaalle ilman lisäkustannuksia.
Jos epäilet paketin katoamista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 14 kalenteripäivän kuluessa tilauksen päivämäärästä. Tämän ajan jälkeen korvausta tai hyvitystä ei voi vaatia.
Hyväksytyt maksutavat
- Luottokortti
- PayPal
- PayPal Express
- Välitön tilisiirto (Klarna kautta)
- Laskulla maksu (Klarna kautta)
- Osamaksu (Klarna kautta)
- Suoraveloitus (Klarna kautta)
- Luottokortti (Klarna kautta)
Jos sinulla on kysyttävää, löydät yhteystietomme välilehdeltä Yhteystiedot.